Cajsas Svar

1. Favorit godis? Inget speciellt, allt!
2. Favorit film? Flicka 2.
3. Varför bloggar ni? Jag tycker det är jätte kul, dessutom vill jag bli kändis ;)
4. Bästa med eran blogg? Det vet jag inte.
5. Sämsta med eran blogg? Det tror jag är att vi inte updaterar särskilt ofta.
6. Drömyrke?  Att ha ett eget sturteri och sälja hästar för miljoner
7. Pinsammaste minnet? Det har typ inte hänt mig något pinsamt, tror jag iallafall
8. När köpte ni era hästar? Jag fick hem Mac den 7 december 2012. Sen köpte vi han den 7 januari. Så ca 4 månader.
9. Hur länge har ni ridit? Jag har ridit sedan jag var 6 år. 2008 så slutade jag för jag blev rädd. Men sen 2009 så började jag igen.
10. Vilka bloggar följer ni? Jag läser Ponnysanning.se.
11. Hur ser era drömhästar ut? Min dröm häst är en isabell färgad arab.
12. Har ni egen hästgård? Ja det har jag! Fast vi har 3 hästar här.
13. Varför bloggar ni tillsammans? Vi hade varsin blogg först men sen slog vi ihop dom. Vet inte varför igentligen men det blir ju fler läsare och mer updatering.
14. Beskriv era hästar med 3 ord! Mac är lekfull, hopp-glad, och pigg.
15. Tävlar ni mycket? Ja, det gör jag. Men jag började precis. Nu när det är lagtävlingar blir det ännu mer.
16. Är era föräldrar/syskon också hästintresserade? Min mamma rider (hon fick sin häst i går) och min lilla syster rider min gammla b-ponny.
17. Favorit glass? Det är nog polka.
18. Det bästa med hästar? Det bästa med Mac är att jag slipper driva på (Min gammla ponny var slö)
19. Ett riktigt bra minne? Hmm, Den gången jag hoppade 90 cm!
20. Beskriv varandra! Linn: Bra kompis. Linnea: Rolig. Matilda: Bra på att rida.
21. Har ni egna hästar? Ja 
22. Vilken affär gillar ni mest? HÖÖKSoch hästshopen
23. Vad är det bästa med ridningen? Tävla tycker jag. Det är härligt med spänningen.
24. Drömresa?  Har varit på många MÅNGA olika ställen men USA skulle jag vilja åka till.
25. Favoritstad?  Har ingen speciell favorit. Göteborg kanske...
26. Vad ska ni göra i sommar? Jag ska på RIDLÄGER!! Längtar!!
27. Vilken egenskap skulle ni vilja ha? Hm.. Lite smartare kanske ;)
28. Vilken är er bästa egenskap enligt er själva?  Jag kan MYCKET om hästar... Annars vet jag inte
29. Vilken egenskap tror ni andra tycker är er bästa? Rolig kanske..? Vet inte..
 
31. Dressyr eller hoppning? Hoppning.
32. När startade ni bloggen? Vi startade bloggen den 10 Januari 2013.
33. Hur gamla är ni? Jag är 13 år
34. Hur går det med Mac? Det går bra tycker jag!
35. Kan du inte lägga upp någon dressyrfilm? Visst!
.
36. Vad gillar du hos din häst och vad gillar du inte? Det bästa är att han hoppar så fint och mjukt. Det sämsta är att ahn vet inte när han ska hoppa, så han hoppar i bland jätte långt..
37. Vad är ditt bästa betyg och i vad? Mitt bästa betyg är B i bild!
38. Var rider du oftast? Jag rider oftast i paddoken jag med.
39. Vilken är din favorit mat? Shusi! MUMS!!
40. Vilken är din favorit dricka? Det är läsk.
41. Vad är ditt favorit klädmärke? Det är Showmaster. SNYGGT! Gillar många mer men kommer inte på någon...
42. Om du ska, vilken/vilka dagar ska du till Göteborg Horse Show? Jag ska inte, Men ska kolla efter sista minuten biljetter.
43. Vad ska du köpa där? Om jag kan, blir det nog, läntäcke, och MASSA tillbehör! Speciellt gröna!
44. Hur många gånger i veckan hoppar du? Jag hoppar 1-2 gånger i veckan. Oftast 1.
45. Hur många gånger i veckan rider du ut i skogen? 1-2 gånger i veckan. Det är liite olika ;)
46. Hur många gånger i veckan rider du dressyr? 3-4 gånger i veckan. Fast då är det ,mer markarbete.
47. Hur ofta tränar du för tränare? 1 gånger i veckan. Ibland 2 gånger.
48. Vilken tränare gillar du bäst? En som kallas Pia. Hon bor på flammabygget.
49. Vilken färg har ditt rum? Det är Vitt och grönt = ätte snyggt!
50. Vilken färg har ditt hus? Det är gult!
51. Vad gillar du bäst, träna eller tävla? Jag gillar bäst att tävla, älskar stressen och hur man hoppas och är för väntansfull.
52. Vad är det högsta du hoppat och med vilken häst? Jag har hoppat 90-95. Det var otroligt!
53. Hur högt har du hoppat utan häst? Jag vet inte riktigt. Brukar inte hoppa utan häst ;)
54. Vad tycker du att en bra blogg ska ha? En bra blogg ska ha mycket updatering, väl skrivna inlägg och snygg design. Speciellt headern!
55. Vad tycker du är det roligaste med att blogga? Jag tycker det bästa med att bloggar är att det alltid går uppåt med vår blogg!
56. Vad är dina mål med blogen? Att blogga för Horse spot.
57. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag fick Ferdinand. Min första häst.. Mer om han kan ni läsa på Greengrass.
58. Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? Rolig tror jag. Och det är det enda jag kommer på...


Kommentarer
linnea

har en fråga på bloggen. komentera vilken häst ni helst vill läsa om :) det hade varit jätte snällt :)
http://linneaaanilsson.blogg.se/

2013-04-16 @ 21:26:28
URL: http://linneaaanilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0