Dagens Skämt

Det var en gång tre barn. Det första var för mycket på fester så den sa alltid 'ja, det tror jag'. Det andra barnet var för mycket på restaurant så den svarade alltid 'med kniv och gaffel'. Det tredje barnet var för mycket hos sin mamma så den sa alltid 'jag måste fråga mamma'.
En dag kom polisen till dom och sa:
-Har ni mördat någon?
Då svarade det första barnet:
-Ja, det tror jag.
Polisen:
-Har ni verkligen mördat någon?
Det andra barnet:
-Med kniv och gaffel
Polisen:
-Då hamnar ni i fängelse.
Det tredje barnet:
-Jag måste fråga mamma först.

Hahaha, roligt// TF



Kommentarer
Elise

Hahaha vad roligt

2013-04-05 @ 19:44:27
URL: http://sandblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0