Godmorgon Världen

Hejsan!!! Ligger i sängen och har precis vaknat. Blir en tråkig dag hemma helt själv. Lasse blev vaccinerad igår så jag kan inte rida. Får försöka hitta på nåt att göra.....

Igår var jag hos farmor. Vi var ute i det fina vädret och massa andra saker. Red inte då heller eftersom han blev vaccinerad på morgonen.

I Tisdags var jag i stan och köpte min snyyyga ridjacka. Ska se om jag kan få upp bilder på den och det jag pysslade då. Det blev coolt men jag är inte riktigt klar. Min mobil är lite trög så det är inte säkert att bilderna kommer. Jaja, ni får hoppas på det bästa. // Linnea


Kommentarer
Amanda

Allt bra idag?

2013-04-05 @ 15:31:38
URL: http://amandakarolinaerika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0