Grattis....

...på födelsedagen Farfar!!! 
Hej!! Ja som ni märker så fyllde farfar år igår. Det var typ därför det blev seg updatering från mig. Först var jag hos Tiff. Vi sov över. Efter lunchen red vi en runda i skogen. Lasse var pigg. Han har ju inte blivit riden sen i Måndags så jag kan förstå det. Sen när vi kom tillbaka fick jag lite bråttom. Vi skulle till Wild West Steakhouse och äta. Dom har jättegod mat där. Vi åt och snackade lite (vi var där och firade farfar). 
 
Idag blir det en lugn dag. Ska göra en massa läxa, rida och typ inget mer. 
Imon blir det hoppträning med laget. Kul!!!!
Det ska gå bra, punkt slut. Nee, jag skojja. Det brukar ju gå bra men efter rodeon i Lördags hoppas jag extra mycket att det ska funka. 
 
Ja , har tyvärr inget mer att komma med så ni får vänta.
Ps. Om ni vill (komentera då) så kan jag leta upp lite saker att hissa eller dissa. Kram Linnea


Kommentarer
jjohannaagrahn

Sv: tack så mycket! :) jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg jag har haft dom ett tag :)
Ha en fin helg!

2013-04-06 @ 10:51:19
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se
Juliaa

Tack!!

2013-04-06 @ 11:12:52
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Emmy

Grattis till din farfar! :D

2013-04-06 @ 22:19:32
URL: http://eeemmylam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0