Lördag...

Tjena!
 
Inte bloggat på jätte länge.. Men hoppas det e okej.. Vi har tatt hem några fler sadlar men nej passar inte.. Men vi fick klar tecken att vi kan använda min förra hästs sadel till Daisy så länge! Så det e bra.. Men vi slutar inte leta! Försökeer leta varje dag! 
Nu sitter jag bloggar. O  har lite tråkigt.. Men idag sa vi löshoppa dom.. En dag veckan ska vi gö det! Bygga muskler..
 
Jag startar en frågestund... Tyckte det va kul vi får fler läsare varje dag o ni nya kanske undrar något så ja.. Ni frågar vad som helst vi svarar.

 
//Linn

 
 
 
 
 


Kommentarer
linnea

linnea :
hur går det med lasse ?
kan du inte lägga upp nån dressyr film ?
vad gillar du hos honom och vad gillar du inte ?
vad är ditt bästa betyg och i vad ?
var rider du oftast ?

vad är ditt favorit godis ?
vad är dit favorit klädmärke ?
vilken är din favorit glass ?
vilken är din favorit mat ?
vilken är din favorit dricka ?

vad ska du köpa på Göteborg horse show ?
vilken / vilka dagar ska du dit ?

hur många gånger i veckan hoppar du ?
hur många gånger i veckan rider du ut ?
hur många gånger i veckan rider du dressyr ?
hur ofta tränar du för tränare ?
vilken tränare gillar du bäst ? (häst tränare)

vilken färg har ditt rum ?
vilken färg har ditt hus ?

vad gillar du bäst av träna eller tävla ?
vad är det högsta du har hoppat och med vilken häst ?
hur högt har du hopat utan häst ?

förlåt om det inte är så många och bra frågor men jag kommer inte på fler ;)
hälsa lasse :) kram

2013-04-06 @ 17:57:39
URL: http://linneaaanilsson.blogg.se
Aili

1. Vad tycker du en bra blogg ska ha?
2. Vad tycker du r det rolgaste med att blogga?
3.Hur länge har du haft din blogg?
4.Vad är dina mål med din blogg?
5.Vad är din favoritmat?

Sv: Åh, tack för din kommentar om min gammalmor , den gjorde mig verkligen mycket gladare... :)

2013-04-06 @ 21:16:23
URL: http://ailis.se
linnea

läs min blogg och svara på
vad jag ska göra bättre
vad ni tkr att jag ska skriva så det blir roligt att läsa
tips på vad jag ska skriva
läser ni ofta min blogg ?

HAHAHA känner att det blir lite krazy frågor men men :)



en annan fråga är vilka bloggar ni oftast läser

2013-04-06 @ 21:43:05
URL: http://linneaaanilsson.blogg.se
Caroline Tano

Vad kommer det sig att du började blogga?
Vad är det bästa som hänt dig?
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Kram! :D

2013-04-06 @ 21:44:23
URL: http://carolinetano.blogg.se/
Alexx

Varför startade ni denna blogg?

2013-04-08 @ 14:46:33
URL: http://photodiary.devote.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0