Piknick (har hjärnsläpp så kommer inte på hur det stavas)

Tjabba tjena hallå!! Nu har Vilma åkt hem och jag har tråkigt.

Igår: Jag var och tränade med Trazzel. Han var superduktig. Vi hoppade typ 50 cm tror jag.
När jag kom hem ringde Vilma. Hon kom hit och sov över.

Idag har vi varit i stallet. Hon red Trazzel och jag red såklart Lasse. Vi red i skogen med Cajsa, Frida och Tiff. Alla hade fika med sig som vi åt i skogen. När vi fikade band vi upp hästarna i träden. Vi hade med grimmor och grimskaft eftersom man inte ska binda hästarna i tränset.

Imorgon är det skola och jag har massa läxa att göra så vi hörs sen.// Linnea

Såhär mysigt hade vi i skogen










Kommentarer
Johanna

Gu' vad mysigt :))
Hoppas jag också ska få ha en mysig picknick snart, vad passar bättre en picknick en måndag som denna? :D
Jättefin blogg, titta gärna in på min och släng in en kommentar eller två :*

2013-04-08 @ 20:16:26
URL: http://finanora.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0