Resultat....

Tjabba!! Har precis kommit hem från tävlingen. Det gick super!!!! E så.himla nöjd. I LD var Lasse pigg och fin. Det märktes riktigt att han ville hoppa. Vi blev felfria hur lätt som helst. När jag hade skrittat av lastade vi in Lasse i transporten en liten stund. Vi gick och åt lite. Efter det lastade vi ut Lasse igen för att han inte skulle bli stel av att stå för länge.

Vi lastade ut honom lite för tidigt. Först skrittade jag ganska länge, sen travade jag och galopperade. Efter det skrittade jag runt tills jag fick börja hoppa fram. Då var Lasse ännu piggare. Så fort jag kortade tyglarna började han trava.

Det gick inte jättebra för dom andra i laget. Jag var sist av alla C-ponnysar och även i laget. Lasse var såå fin ända fram till 7:de hindret där kom han fel. Som tur var räddade han det genom att hoppa jättestor, lite för stor för jag var inte berädd så jag slog i min näsa i hans hals. Det hände inget mer på dom 2 sista hinderna och vi blev felfria. Det var lite synd att det inte gick lika bra för dom andra.

Jaja, nu ska jag bara fixa lite i stallet och sen ska jag hem. Vet inte vad jag ska göra. Typ duscha, fika och sen ska jag och Matilda till Cajsa och sova över. Som Matilda sa, det kommer bli en blogg kväll. Tyvärr kommer nog inte Linn, får försöka ha kul utan henne.

Så har bloggat av mig nu. Bye// Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0