Tja Läsare

 
Tja!! Sitter hemma själv och har tråkigt. Förslag på ideer??
 Ska snart äta lunch och sen ska jag gå till stallet och fixa mat och sånt. 
I eftermiddag när pappa slutat jobba ska vi in till Hästshopen och bibloteket. Ska köpa en jättesnygg ridjacka. Ingen ska tro att jag är bortskämd för jag köper den själv för egna pengar. På bibloteket ska vi låna böcker tror jag. Det var mina syskon som ville dit. Brukar låna lite böcker, om jag hittar någon. 
 
Ikväll ska jag, Matilda och Linn till nåt ställe och pyssla. Ska ta med mig massa bilder på Lasse. Har sätt att vi ska göra ett jättecoolt album. 
 
Ska laga mat strax så måste gå... Tja då// Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0