Ute i skogen!!

Hej! Nu har jag presic städat rummet. I dag red jag och Linnea ut i skogen och vi tog lite bilder som ni ska få :) Det gick jätte bra att rida och Mac var jätte fin (IGEN!?). Ja Mac har faktiskt gått ner på tyglen och arbetat heeela denna veckan. Super tycker jag!
Ska rida Markarbete i morgon och sen ska han vila på fredag, för att tagga till tävlingen! Det är stil-bedömning :S och jag hoppas det går bra. Som salt i såren ska jag hoppa en LD+5 och det har jag aldrig gjort. Jag hoppas (och tror) det kommer gå bra. Det är bara styra, ben och fart. Eller hur? Hehe kanske inte.. Nu ska jag gå i från datorn, ni ska bara få bilderna först!
 
 
 
 
 
//Cajsa
 


Kommentarer
Dragana

Fina foton! =)

2013-04-10 @ 20:30:57
URL: http://iseedee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0