Visste ni att....

  • ...jag älskar att måla naglarna. Jag provar alltid nya mönster och färger. 
  • ...jag (enligt mig själv) är ganska bra på att motstå saker när jag sparar pengar till nåt. T. ex. ser jag en tröja på stan som är supersnygg kan jag faktiskt motstå att köpa den är jag tänker på det andra jag sparar till (ett tips). 
  • ...jag är väldigt blyg av mig. Säger inte så mycket i skolan, tar inte plats och hänger inte med dom tuffa.
  • ...Lancelot är jätteduktig igentligen. Med förra ryttaren hoppade han upp till LA (1 m). Att det inte går lika bra med mig är för att man behöver lära känna hästen, det tar inte en dag att komma så långt. Jag och Lasse kämpar på och har fått fantastika möjligheter att utvecklas.
  • ....Lasse ibland kallas "flygande köttbullen". När han hoppar högt har han en väldigt fin teknik, han fäller in benen under sig och då ser man bara kroppen. Eftersom han är ganska rund så ser han ut som en köttbulle.
  • ....min häst (Lasse såklart) är ett matvrak. Antaglien kommer det från russet i honom. Han äter allt verkligen. 
  • ...vi har haft väldigt många djur men minskat väldigt mycket. 
          Vi hade 3 kaniner, 3 katter och en häst. Sen blev det: 2 kaniner (1 dog), 2 katter (1 dog), 1 hund och 2 hästar                                (1 var utlånad). Nu har vi: 1 katt (1till dog), 1 hund, 0 kaniner (vi sålde dom) och 2 hästar. Alla djur vi haft: Ville en katt, Knasen en katt, Smulan en katt (har vi fortfarande), Rulle en häst, Milton en häst, Trazzel en häst (har vi fortfarande), Lasse en häst (har vi fortfarande), Snoddas en hund (har vi kvar), bruntass en kanin, Stampe en kanin, Lurvas en kanin.
 
Så läsare här har ni något att läsa denna soliga dag. //Linnea


Kommentarer
Elin

sv: hej och tack desamma! okej ska kolla in den! :)

2013-04-06 @ 13:32:14
URL: http://bbaraaelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0