Dagen mm.

Hallå!!! Nu ska jag strax gå och lägga.mig men först ett inlägg. Idag har jag självklart varit i skolan. Efter skolan fikade jag lite och sen satte jag mig med alla läxorna. I hela 40 minuter satt jag och plugga till alla prov som vi ska ha denna veckan. Efter pluggandet cyklade jag till stallet. Där tog jag in Lasse (som Lancelot kallas) och borstade honom. Han var riktigt lerig på benen. När jag hade borstat honom tog jag på hans täcken och släppte ut honom i hagen. När jag hade fixat klart i stallet kom Mamma och hämtade mig. Sen har jag suttit och spelat Hay Day resten av kvällen. Tycker att det är jätteroligt. Här kommer ett shema för veckan. Tisdag: Prov i NO. Vila för Lasse. Onsdag: Rida Lasse. Torsdag: Rida Lasse. Fredag: 2 prov. Rida Lasse Lördag: Rida eller vila. Söndag: Träna Så det var lite utav det vi ska göra i veckan. Vi ska också få veta klasserna till 7:an någon dag men vet inte vilken. Kanske i morgon. Måste sluta nu. Kram Linnea
Ps. Kommer bli lite mycket med samma bilder på Lasse då jag inte har så många men det får ni stå ut med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0