En runda i skogen

Hej!! Nu har jag precis kommit hem efter en runda med hästarna i skogen. Matilda red Trazzel och jag red såklart Milton. Matilda och Trazzel var jätteduktiga idag också. Dom både travade och galopperade i skogen. Det gick super, fast pappa hann inte riktigt med ;). 
 
Snart ska jag göra mig iordning inför Matildas kalas. Vår farmor, farfar, faster, mobror, andra mobror, mormor och morfar kommer hit. Ska titta på melodifestivalen.
 
Imorgon ska jag hoppträna. Matilda ska hoppa Trazzel så mycket hon vill och det hon inte vill hoppar jag. Kommer gå super för henne. Sen efter det ska jag hoppa Milton. Hoppas att han sköter sig han också. Det var allt jag hade att berätta. Kram Linnea


Kommentarer
Ida Woxlin

Mysigt! Nu har jag en ny bloggdesign tävling på bloggen :)

2013-02-02 @ 16:20:38
URL: http://idawoxlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0