Feb. 05, 2013

Hejsan!!!! Nu har jag ätit. Som jag sa innan så har jag ridit med Cajsa. Vi gjorde precis som hon gjorde igår, la ut bommar i en bana på marken. Milton skötte sig och brydde sig inte om bommarna och gick över dom. Det han brukar göra är att tvärstanna och backa precis som om dom är farliga. Däremot så var han lite slö idag. Han ville inte riktigt vo fram. Annars var han fin. Imorgon ska jag provrida en annan häst. Jag hoppas att det går bra. Här är några bilder som jag tog idag. Det kanske kommer fler ikväll eller imorgon. Kram Linnea










Kommentarer
ebba

ALLT BRA ?

Svar: JAA!!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-02-05 @ 19:02:58
URL: http://eenilssonn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0