Feb. 13, 2013

Hej!!! Nu sitter jag på bussen påväg hem. Jag vet att jag inte bloggat och det känns som att jag struntar i bloggen. Ni ska veta att jag inte alls struntar i bloggen. Det är det att jag har massor att göra. Milton måste ridas, jag letar efter en ny häst, jag har massor av läxor och prov. Det är svårt att hinna med att blogga när man kommer hem sent på kvällarna och annat.

Lite updatering om det som hänt
Idag ska jag rida en runda på Milton med Cajsa. Det blir en liten runda i skogen.

Igår provred jag en häst. Den var fin.

Haha, kommer inte ihåg när jag bloggade senast men jag tror det var i onsdags när vi var i Göteborg. Rulle mår super och kommer få det sååå bra.
Nu är jag strax hemma, måste sluta nu men jag har inget annat att skriva om så Hejdå. Kram Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0