Förlåt

Hejsan!!Förlåt för att jag inte bloggat. De är för att vi hade NP igår och på kvällen skulle jag träna så jag hann inte.

Iförgår var jag och provred en häst. Den var lite pigg.
Igår hade vi NP. Jag tror och hoppas att det gick bra. På kvällen hopptränade jag med Milton. Jag undrar om han hört att han är till salu för nu sköter han sig superbra. Vi var bara två stycken igår så det blev intensiv hoppning. Vi höll på i ca 35 min. Då var hästarna jättetrötta. Som sagt så var Milton duktig. Han vägrade bara i slutet på en oxer 3 gånger ocj ett räcke 2 gånger. Då hade vi hoppat mycket och ca 80 cm ändå så jag är nöjd. Vi har kommit på att han hoppar bättre utan martingal. Nästa Lördag är det tävling. Jag och Cajsa ska dit. Har inte bestämt vilken höjd men det är ju ett tag kvar.

Nu i helgen ska jag, Matilda och Oliver va hos farmor. Det kommer bli kul!!!! Ha det bra!!!!!!!! Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0