Hej och förlåt

I dag när jag kom hem åkte jag med Lisa till Max (vet onyttig mat men jag äter inte ofta där). Åt där och sen hem. Snabbt ut i stallet och fixa och dona. När Jill kom red vi upp till paddoken. Vi övade på att ställa dom åt olika håll. Jill satt upp på han och red lite. Hon sa att jag behövde ett nytt bett. 3 delat och ett spö. Så att jag kan trycka in/ut bogen. Han gick väldigt fint! Sen red jag igen. Vi övade galopp fattning och att stanna. Vi red en väg där man först skulle ta kavaletti i trav och sen galppera över 2 bommar. Sen gjorde vi tvärt om. Först galopp över 2 bommar och sen kavaletti i trav. Rätt svårt att sakta av där men det gick. Till slut var Mac perfect! Ska öva på detta i morgon också. Då ska jag rida med Linnea.

Till en heelt annan sak... På torsdag fyller jag år! Jaaaa vad kul!!!! :D Då ska vi oxå få reda på våra nya klasser :s




Follow me on INSTA! @Cajsat DO IT
//Cajsa hälsar YOLO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0