Hejdå

Hejdå Milton <3.

Nu är vi påväg hem från Miltons nya hem. Han kommer få det jättebra.

Jag vet att det inte blivit någon updatering från mitt håll. Jag har haft fullt upp.

I måndags red jag Lancelot. Det gick bra. Jag stannade där en stund.

I tisdags var jag hemma på förmiddagen. På eftermiddagen red jag och Cajsa. Cajsa red i Trazzel. Vi red i paddocken. Milton var fin. På kvällen åkte jag och två av mina kompisar in till badhuset och badade. Det var discobad. Med det menas att det var hög musik och lampor i olika färger. Det var roligt. Det dåliga var att vi stod i kön till kiosken i en kvart (15 min) och på den tiden rörde vi oss ca 10 cm. Efter den kvarten gav vi upp och badade lite mer.

Idag har jag bara varit hemma. Vi har också sorterat bland massa täcken och andra saker hästsaker. Jag målade mina naglar. Ska ta kort på dom sen.

Nu ska jag titta på TV. Kram Linnea

Här kommer några kort som jag tog igår.



























Det var på Milton, här är på Trazzel.








Där va Trazzel. Nu kommer lite bilder på Mig och Milton som Cajsa tog när vi red.





















Kommentarer
Ida O

Jättefina bilder , men synd att Milton har åkt :/ <3
Hoppas att du inte saknar honom allt för mycket så att du inte är ledsen :)

Kram!

2013-02-20 @ 22:15:19
URL: http://idaolssonbast.blogg.se
J O Y ▲

Så fina bilder!

2013-02-21 @ 05:37:33
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0