Jag blir så ARG!!

Hade skrivit ett jätte långt inlägg så kunde inte blogg.se ansluta Grr.. Men skriver det jag kommer ihåg!

Sorry att jag inte bloggade så mycket igår! Åkte till världens bästa kompis o sovde över! Vi snackade om skolan o tittade på: Scary movie jätte bra det e en blandning mellan skräck/komendie!! Jätte bra!!
Men idag så efter jag åkt hem från henne så red jag o mamma ut i stora skogen för första gången! Daisy var jätte duktig! Nu sitter jag i bloggar o tittat på tv o Kikar med mina kompisar!!
Ha en bra söndag kväll imon skola jobbigt!!!


Scary movie^^^
//Linn


Kommentarer
Agnes

Sv; Tack så mycket!
Mysig blogg ni har!
Kram

Svar: Tack så mycket!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-02-03 @ 17:23:04
URL: http://agnesochponnyn.blogg.se
Alma

Så, nu följer jag er. Säg till när ni följer mig :)

2013-02-03 @ 17:31:50
URL: http://Almathulin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0