Min hoppträning!!

Igår hopptränade jag ju. Chamott var PIGG eller jag red han pigg...
Det var riktigt roligt att rida han!! Vi Hoppade kombinatiner och himder med 11 och 12 meters avstånd...
Nör jag skulle hoppa en liten bana så kom jag och Chamott fel in, Det var på ett hinder dät det var 12meter tills nästa och sedan 11 meter till nästa. Som sagt Chamott och jag kom lite fel in så Vi kom i o balans. Chamott vägrade på nästa hinder och jag trillade av... Hehe!!

Jag trillade av vid den BLÅ pricken...
Men annars gick det SUPER hoppade inte så högt men runt 70-80 cm.

På lör ska jag TÄVLA!!! Jag ska tävla i ÅSBO jag ska hoppa LC och LC+5!!!!
Längtar i hjäl mig!!
Någon som ska ditt!?!?Komentera då!!!
Kram Matilda¡
Just det pappa filmade men inte så *hmm* Bra...Men men...






Kommentarer
Eriica

Allt bra? :)

Svar: Allt e bra!Själv??
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-02-15 @ 15:15:59
URL: http://eswensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0