Påväg till träningen

Hej!! Nu är jag påväg till träningen. Båda hästarna är med där bak i släpet. Matilda och Trazzel ska hoppa först. Matilda får hoppa det hon vill och sen tar jag resten. Trazzel är bara 7 år och behöver utbildas mer då han inte blivit mycket utbildad. Speciellt i hoppningen. Där kan han inte så mycket. Därför rider jag honom. Efter Matilda är det min tur. Jag hoppas att Milton sköter sig idag. Ska bli kul att träna för jag har inte tränat på länge. Jag tävlade ju förra helgen men har inte tränat på länge. När träningen är slut kör vi hem, släpper in hästarna, in i duschen och sen framför TV och titta på PA. Superroligt program enligt mig. Vad tycker ni, brukar ni titta på det?? Ska se om jag hinner lägga upp alla bilder som mamma och pappa tog när vi red i skogen igår, ikväll eller imorgon. Kram Linnea


Kommentarer
Alma

Bloglovinbyte? :D

2013-02-03 @ 16:00:41
URL: http://Almathulin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0