Ridningen

Hejsan!!! Nu har jag ätit mat. Som jag sa innan idag så red jag ju med Cajsa. Vi red i paddocken. Precis som hon gjorde igår så la vi ut bommar på marken som vi hoppade över. Milton var duktig och brydde sig inte alls för en gångs skull. Han bara gick över så som hästar brukar göra. Han var däremot lite slö idag. Annars var han duktig. Imorgon ska jag provrida en annan häst. Får se om det går bra. Här är några utav bilderna vi tog idag. Det kanske kommer fler ikväll eller imorgon. Kram Linnea






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0