Sorrry!

Förlåt att jag inte har bloggat på några dar men hoppas ni fått uppadering av dom andra! ;)
Men ska berätta vad jag kommer ihåg!!
 
Måndag:
Så va jag med någar kompisar vi kollade på bio: EGO hette den den var konstig väldigt konstig o sådär men okej!
Men va med dom gjorde inget mer! Dasiy fick vila!
 
Tisdag:
Jag gjordde inget speciellt hade tråkigt.... Skulle ridigt men var för halt för Daisy har inga skor o e vääldigt halt utan.....
 
Idag:
Så red jag o mamma det gick bra blev en lång runda för Daisy! Var lite halt på vissa ställen men det gick bra! Daisy blev rädd för något vet ej vad men ni vet 4åring snäll häst måste bli rädd någon gång ;) Hon hoppade in i galloppen eller så stegrade hon o hopppade vet ej men det gick bra!! 
Sen så åkte jag till tandläkaren jag visste att jag skulle dra ut 4lösa tänder....För att jag har dubbel tänder, svårt att borsta och jag ska få tandställning! :( :(  Men det gick bra gjorde ont på 2 tänder för dom var knappt lösa......
Så känns konstigt i munnen nu o har lite ont efter bedövingen :/:/:/
 
Nu sitter jag o bloggar försöker kika med någon kompis men ingen svarar....:)
//Linn
 
Ps: Krya på dig Matilda!!!!! <3<3


Kommentarer
sandra boqvist :)

hej hej!
har du haft en bra dag? :)

2013-02-20 @ 19:42:03
URL: http://sboqvist.blogg.se
Emelie

Tack, detsamma! :D

2013-02-20 @ 19:44:25
URL: http://lindblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0