SUPER NÖJD!!

Tävlade ju i ÅSBO idag. I LC startade jag som nr 4:a. Banan var ganska svår men jag klarade den!! Jag gick upp i ledning efter att jag ridit! Men slutade på en 5:e placering!!! SUPER NÖJD! Chamott var riktigt taggad! Han kändes super fin!I LC+5 fick jag hjälp av min tränare med att gå banan plus att ban hjälpte mig på framhoppningen...Banan var svängig! heheTyvärr hittade jag och Chamott inte samma rytme i LC+5... Sä vi blev uteslutana på hinder nr 7... Video kommer!! Kram MatildaBildet från LC!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0