Åhhh blir så arg....

Åhh jag blir så arg!!! Jag som skrivit ett inlägg om vad jag gjort idag också råkar jag trycka på tillbaka-knappen så att allt raderas. Grrrr!!!!

Idag så kom ju dom som har ägt Rulle. Dom blev superglada över att få träffa honom. Hon som har ridit honom fick rida honom lite men eftersom att det var så kallt så blev det inte särskilt länge.

När vi kom hem fixade pappa bara en sak och sen åkte vi till stallet. Jag red en liten runda i paddocken. Milton var fin men han va lite misstänksam för han gillar inte när det är mörka skuggor utanför paddocken. Han var fin ibland, han går ner på tygeln men tr upp huvudet igen, så håller han på. Pappa tog fram några bommar. Milton tramsade lite innan han bestämde sig för att gå över. När han sedan hade gått över var det inga problem. Han ville också galoppera hela tiden för han var jättepigg. Om han är så pigg imorgon så kommer det gå superbra. Som sagt så ska jag tävla imorgon. Jag ska hoppa 70 cm två gånger. 70 cm = LD för en C-ponny. Det blir LD för att det är första tävlingen för året. Hoppas det går bra!!!! Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0