Dagen

 
Hejsan!! Nu sitter jag och spelar data. Kollar bloggar mailar lite bilder och chattar med dom andra. Ska inte rida idag. Blåser för mycket :(. Dessutom skulle jag varit hemma hos farmor nu men hon är sjuk.
 
Längtar tills imorgon. Då ska vi in till eurostp och shoppa. Med "vi" menar jag Jag, Matilda, Linn och Cajsa. Hoppas bara att Cajsa får. Om det går för Cajsa ska vi alla åka med Matilda hem och sedan shutsar hennes mamma oss dit. Ska bli sjukt kul!!!!!!
 
Detta kommer ni alla nog bli lite chockade över men jag längtar tills på tisdag och torsdag. Då ska vi ha nationella prov i svenska. Tycker det ska bli kul!! Är inte det minsta nervös bara förväntansfull ;). Inte för att skryta men jag känner mig rättså säker på att det kommer gå bra för mig. Om ni inte visste det så gillar jag det mesta i skolan. Bl.a matte, svenska (när man får skriva), bild och många andra saker.
 
Nu ska jag ta och kolla in era GRYMA bloggar. Kram Linnea


Kommentarer
Matilda

Så fin blogg! :)

2013-02-02 @ 09:15:29
URL: http://matildabolinder.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0