FÖRLÅT

Den j*vla blogg appen kronglar och vägrar funka men nu så!!! Jag ska inte lägga min sissta energi på det!! I dag var det en helt vanlig skoldag (de hände inget). Sen när jag kom hem så fika jag och sen klädde jag på mig ridkläder. Efter det cykla jag till Linnea och vi gjorde i ordning hästarna. Jag skulle rida Trazzel!! Vi red ut i skogen och vid första galoppen gjorde han 3 bocksprång! Det var lite oväntat men endå inte läskigt! :) Vi red ut kl 16.00 och kom hem 16.45. Vi klarade en runda på 45 min! Sen när jag kom hem mockade jag till Mac och myste med han lite. Sen kom jag in och åt mat. Muums! Efter det spela jag lite på iPaden och chillade ;) Sen skulle vi ge hästarna kvälls mat och då hade Mamma köpt ny mat! Nu får Mac Hippo pellets, några andra pellets, uppblöt betfor, potatismjöl (uuch), salt och linerfrön! Mkt mat va?! Hihi! Nu ska jag iallafall gå och lägga mig!

//Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0