Godmorgon!

Godmorgon!!
 
Har nästan precis ätit frukost!
Inte världens frukostmänniska men får äta ändå!
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag kanske va med en
kompis men ska prova 2sadlar också! Hoppas
passar håller tummarna!!
 
Tänkte berätta lite om Daisy!
 
Namn:Daisy
Ålder: Född 2008 så 4år!
Färg:Svart med lite grått o 2 vita strumpor på bakbenen och en stor vit bläs!
Hur länge jag haft henne: Jag tror det är 3-4månader nu!
Hon är inte riktigt inriden så jag o mamma gör det hon kan ha sadel o så
men fattar inte skänklar o närman styr henne!Men hon lär sig jätte snabbt!
 
Berättar om mig också!
 
Namn:Linn
Ålder:12år
Intressen:Rida va med kompisar o rida!
Favorit djur: Gillar nästan alla djur men den favotitaste e nog häst!
Favorit färg: Rosa
 
O tack för alla komernarer o besökare fortsätt så!!
O en komentar av min egen idol! Tack så mycket!!!!
 
//Linn
 


Kommentarer
Michelle Osein

kikar inte och önskar er en bra dag) :)

Svar: Tack!! Detsamma!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-12 @ 10:59:34
URL: http://michelleosein.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0