Matildas Svar på frågorna!!

Först vill jag tacka alla som skrivit en/flera frågor!!
 
 
Hur gammal är du?   Jag är 12 år. Fyller 13 den 23 mars!
 
Favorit färg?              Lila och Orange!
 
Varför rider du?         Jag föddes på gården och mamma har egen häst... Det har bara blivit.
 
Varför blev du häst intresserad?   se svaret ovanför!!
 
Vad har du för färg till din ponny?  Jag har Brun och blå!
 
Bloggar du läser?                 Jag följer: www.nellieberntsson.se och www.majahorsess.blogg.se
 
Bästa häst minnet?    Det var nog när jag vann ALLSVENSKAN 2011 och 2012!!
 
Hur lärde ni känna varandra?   Vi går i samma klass på skolan.
 
Hur ser din framtid ut?   Jag vet inte riktigt men jag satssar på hopp ryttare!
 
Favorit film?  Jag vet inte jag gillar de flästa filmerna!!
 
Vad har din ponny för ras?  Chamott har rasen: Welsh ponny
 
Har du tävlat något?     Ja jag har tävlat LOKALT i 3 år upp till LB= 80 cm!!
 
Vad har du hoppat som högst? 1 meter
 
Hur gammal är din ponny? Chamott är 16 år fyller 17 2013
 
Favorit godis?        Jag gillar typ allt utom lakrist.
 
Roligaste skol ämne?  Jag tycket att matte är roligast!
 
Favorit maträtt?    Tacos
 
Hur länge har du ridit? Jag har ridit hela livet, jag fick min första egna ponny när jag var 3 år!!
 
Favorit ras?   Jag gillar de flesta raser men mest welsh!
 
ponny/häst? Ponny
 
dressyr/hoppning? Hoppning
 
Ridbana/ridhus? Brås på vädre, är det sol så ridbana, regn så är det ridhus!
 
Mysa/rida?  Båda
 
Vad har ni för mål med bloggen?   få över 50 besökare om dan!!
 
Tack för alla frågor!!
Ha det bra Kram Matilda!!
 
 
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0