Nya bloggen

Hejsan!! Som sagt så har vi startat denna bloggen nu. Jag heter Linnea och är den som äger den vita hästen Milton. Jah och Milton tävlar ibland. Milton är 18 år och en welsh ponny. Nu har ni fått veta lite om mig. Jag hoppas att ni gillar bloggen och att vi får många läsare, vilket är ett utav målen med bloggen. Idag har varit roligt och sorgligt. Det roliga är att i skolan hade vi roliga ämnen och att jag åkte hem till farmor efter skolan. Det sorgliga tänker jah tyvärr inte ta upp då ingen vill det. Hoppas ni har haft det lite bättre. Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0