Sorrrrry!!!!!

Sorry för att vi inte bloggat idag. Vi har inte orkat. Nu är vi (Linn och Linnea). Vi sitter och spelar data/bloggar. Jag (Linnea) orkade inte berätta om tävlingen igår. Det var kaos, vill inte berätta mer. Jag hoppade Trazzel på träningen sen. Han var superduktig och vill värkligen lära sig. Vi hoppade studs vilket var först gången för honom och han klarade det på andra försöket. Efter den träningen var jag nöjdare än efter tävlingen. 
 
Idag ska jag longera Milton när jag kommit  hem från Linn. Har inget mer att skriva om. (Linns tur)
 
Sorry att jag inte bloggat på länge har  inte orkat o inte hunnit!! Men igår så släppte vi hästarna i paddocken så dom fick springa av sig all energi. Det var jätte roligt för alla var så busiga så det blev några bockar hit o dit!! 
 
Idag har jag bara varit i skolan o Linnea åkte ju med mig hem. Mamma rider idag på Daisy med en annan vi känner. Så provade vi en sadel till igår men gissa!! Den passade inte:(:(!!  Bara att leta mer men tålamodet har snart runnit ut vill rida riktigt NU!!
 
Det var allt vi hade att skriva om.// Linn o Linnea


Kommentarer
Julia

Hej, tack så mycket:D Klart att jag kikar in här! Allt bra?
Kram

Svar: ja allt är bra!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-28 @ 16:47:23
URL: http://juliaroz.myshowroom.se
Anonym

Va Milton dum ?

2013-01-28 @ 17:20:13
Anonym

Du kan ju inte säga att det gick dåligt och sedan inte berätta mer , man blir ju nyfiken då . Vad hände ?

Svar: Jag svarar till bara dig isåfall. Milton vägrade på varenda oxer så att don fick lägga när bakbommen. Vi hade tänkt rida fram väldigt länge men det blev ca 10 min då det var få anmälda.
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-29 @ 19:13:02


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0