Sorry igen!!!

Sorry idag igen för att jag inte skrivit något. Har som jag sagt innan inget att skriva om så det blir att jag updatetar efter skolan. Detta är ett tidsinställt inlägg som jag gör efter skolan. Jag tror att jag ska longera Milton i paddocken när pappa kommer hem. Vet inget mer jag ska göra, får se helt enkelt. Imorgon fyller min lillasyster Matilda 11 år. Kan ju gratta henne imorgon så det gör jag då istället för nu, haha. Det var vad jag hade att skriva om (som jag vet). Kram Linnea


Kommentarer
Theresia - häst & foto

Vilken fin blogg du har, kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar vad du tycker :)

2013-01-29 @ 21:21:23
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Emelie

Super fin blogg hörru! :) <3

2013-01-30 @ 08:10:34
URL: http://emeliepalmen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0