Allt möjligt (fast mest häst)

Tjena!!! Skolan slut och jag är påväg hem. Farmor står på shemat och det blir ännu en vila för Lasse. Red me Cajsa igår. Lasse var som vanligt fin. Asså det är så tråkigt att skriva om ridpassen för han är så perfekt att allt går bra. Jaja, ni för stå ut med det. Var ledsen igår för min katt dog. Hon har varit sjuk ett tag men igår ville hon inte leva längre. Saknar henne men det finns inget att göra åt det. Hon hade ett bra liv hos oss och det hoppas jag att hon är nöjd med. Tillbaka till hästarna. På långfredagen ska jag tävla. En LD och en LC. Jag hoppas att det går bättre än förra gången. Det gör det säkert. Ska träna för grymma tränare både på Lördag och Tisdag. Hoppas att jag får många bra tips. Nu innan jag slutar ska jag bara säga att jag har en plan. Kommer bli massa updatering, bilder m.m då. Säger inte när. Hejdå, Kram Linnea


Kommentarer
Emelie :)

Usch beklagar det med katten! :(
hoppas du blir bättre snart !
och nu på bloggen vet jag inte vad jag ska blogga om efterssom jag inte mår något bra. Så har gjort att folk får skriva ett önskeinlägg, titta gärna in om du har tid och lust ! :)

2013-03-21 @ 15:12:51
URL: http://www.arabheest.blogg.se
Anna

Jätte bra blogg :D
Ta gärna en titt i våran!
Kram

2013-03-21 @ 16:13:43
URL: http://jjaw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0