Förlåt.........

Tja!! Innan jag säger nåt ska jag bara säga "Förlåt". Jag har inte bloggat på länge och jag vet det. Ska se om jag hinner berätta om allt inna våra gäster kommer. 
 
Onsdag: Jag red Lasse i skogen. Han var pigg. 
Torsdag: Jag var hos farmor och bakade jättegoda kakor. Lasse fick vila eftersom vi kom hem sent. 
Fredag: Då tävlade jag. I LD var Lasse superfin. Han råkade bara peta en bom. Det ledde till att vi fick fyra fel och ingen placering. I LC hände något. Han ville inte riktigt hoppa oxern. Eftersom första hindret var en oxer vägrade han på den. När jag skulle vända runt honom och komma igen blev han galen. Han började stegra och bocka. Jag själv tyckte att jag satt kvar länge men till slut fick han av mig. När jag trillade av blev jag ju utesluten. 
Lördag: Ingen ridning idag. Har hjälpt till att städa och sånt. Vi ska ha fest här och gästerna kommer nu...... Det betyder att jag måste sluta nu men vi hörs sen.// Linnea


Kommentarer
kaffehörnan

Tack så mkt

2013-03-30 @ 21:26:54
URL: http://www.kaffehornan.se
tovearvidsson

Super kul att du är med i veckans blogg :)

Glad påsk, fått något gott godis ? :D

2013-03-30 @ 22:24:38
URL: http://tarvidsson.blogg.se
Louise

SV: Åh tack så mycket! :D
Är allt bra med dig? :)

2013-03-30 @ 22:38:54
URL: http://louisesnall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0