I dag

I Dag gick ridningen bra, eller den var okej. Mac har börjat så stegra lite. Höjden är olika. I bland bara ca 20-50 cm men två gånger har det varit högt. Han stegrar när ibland när man ska stanna han, flytta han eller gå på något som han inte vill. Före han stegrar rycker han med huvudet. Det är lite läskigt tycker jag... Det är första gången på kanske 4 år som jag verkligen är RÄDD när jag rider.
 
 
 
Men nu vet jag varför..
.
 
 
Mac och jag har bara tränat Markarbete hela tiden (utom när jag tränar) . Jag har helt glömt att bort att bara låta han springa. Så han har väll helt enkelt tröttnat. Nu galopperade jag jätte mycket. Sen skritta jag av. Får se hur han är i morgon, på hoppträningen.
 
 
 
 
 
//Cajsa
 


Kommentarer
ebba och josefine

Tack så mycket, Desamma :)

Ställ gärna någon fråga i vår frågestund :)

2013-03-05 @ 09:25:32
URL: http://ebbaojosefine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0