Klaga!

Hej nu tycker jag att vi ska klaga sönder cajsa och linnea att vi vill ha den nya headern!! Kom iigen vem vill ha den nya headern isåfall klaga på dom !! Kom igen!! ;););) Vilka e med mig??

Ne ta det lungt med dom men om ni vill ha den nya headern så skriv det till oss så hoppas jag att dom skyndar på sig!! :D

idag:

Trönninge gick bra! O så hihihi! Rida kanske idag!!'?? vi får se....

//Linnzzzan! <3<3<3<3<3<3<3

ps:jag skrev ju att jag va cool och bäst igår;) Bara jag dom andra såg mig så sa dom::: Du får ju inte ljuga!! Jag ljuger inte elle hur!?!

=JAG!!
Jag^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 
Bläöäö!! :p
 
hihihih cool!! ^^^^ hahah jag e bara för konstig och rolig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0