Lasse

Hejsan!!! Har inte berättat om ridningen på Lasse. Det har gått jättebra dom gånger jag har ridit. Jag har ridit två gånger med Cajsa i paddocken. Lasse har varit sååå fin, gått ner på tygeln och gjort allt som jag bett om. Det hände en lite "olycka" igår. Jag och Cajsa hade fotat till nya headern som kommer till helgen. När jag skylke sitta upp började Lasse gå när jag stod i ena stigbygeln. Jag höll in honom samtidigt som jag svingade över benet. Samtidigt som gjorde det började han back istället och jag hamnade lite framför sadeln. Lasse vlev rena rodeo hästen. Han bockade ca tre gånger och på den tredje flög jag av eftersom att jag inte hade några stigbyglar eller balans. Som tur var slog jag mig inte. Jag vet att Lasse inte gillar när man trycker honom på baken men jag var inte inärheten av hans bak. Det kan hända att mitt spö kom där men I don't think so. Jag hoppade självklart upp igen och resten av ridpasset gick bra. Idag blir det ingen ridning för ikväll ska jag på disco. Ska dit med min kompis Felicia (Felle) och kanke min kompis Ellinor (Elli). Ska träffa mina gamla klasskompisar på discot. Kommer bli sjukt kul. Hörs senare. Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0