Rest of the day

Har varit hos Linn tills nu. Haft jätte kul! (som vanligt) Vi har ridit och jag red hennes mammas häst (även min föredetta "sköthäst") Det gick jätte bra men Daisy tramsa lite. Tror Linn förklarar sen! Nu ska jag iallafall städa mitt rum, ducha och fixa tills skolan. Om jag hinner ska ja nog också göra MA läxan om inte gör jag nig den i morgon... :) Glöm nu inte att vara med i VECKANS BLOGG och bli länkade framför 30- 50 bedsökare varje dag! (kanske inte så många, men många för OSS)



//Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0