Resultatet

Jag får be om ursäkt att jag inte har uppdaterat ännu.
 
I alla fall. Med Ferdinand gick det bra. Det var segt (som det brukar vara när jag rider han) Men vi klarade rundan.
 
Med Mac gick de inte alls så bra som jag ville. I LD (70 cm) hade vi 2 stopp och ett nedslag. Kan erkänna att självförtroendet sjönk rätt mycket då. Sen lastade vi in Mac och gick och fika. När vi var klara så gick jag den nya banan. Rättså svåra svängar. På framridningen gjorde jag tempoväxlingar, volter och böjde han. Sen när jag hoppa så vägrade han 2 ggr på ett räcke (för dålig fart och sväng).  Sen på oxern så vägarde han en gång. Sen klarade vi det. Sen inne på banan blev jag utesluten. Han vägrade 2ggr på 3an och 1 gång på 4. Inte så kul. Men min tränare sa att jag bara behövde träna på 1 sak - farten.
 
Ferdinand:
 
Mac:
 
 
Väldigt suddiga men dom är tagna med mobilen. 
//Cajsa


Kommentarer
Emelie Hellström

Sv: Tack så mycket, vad roligt! Okej ska gå in och kika. kram :)

2013-03-29 @ 18:31:35
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0