The day

 Hejsan!!!
 
Idag har jag varit med Cajsa!! JÄTTE kul vi skrattade hela tiden o hon puttade neer mig från min egen säng den lilla åsnan!!! ;)
Men så red vi också första gången jag red själv ut på Daisy men jag hade ju min lilla Cajsa åsna!! Det gick bra men hon trammsade lite.... I galoppen så efter typ 7meter så tog hon ner huvudet o viftade medans hon galoperade... Sen så sktade vi av o tog en galopp till då gjorde hon lika dant... Sen började hon galopera av sig själv men gjorde så ändå... Cajsa sa att det såg ut som att hon försökte bocka.. men fick inte upp bena på rätt sätt hon kurade ihop sig som en köttbulle.. Men det e vell bara lite bus hon har fått för sig.... Men annas gick det super!!!!!!
Nu sitter jg i sängen o bloggar ska snart se ponnyakuten!!! Imon skola igen .... Orkar inte men som tur e är att vi har studiedag på tisdag!!!! 
Sen ska vi dansa bugg denna veckan :S nee..... vill inte .... Vi har ju slåtts ihop med 5:orna så njaa vill inte dansa med dom eller dom i vår klass......  :S :S 
 
Kramizar Linn
 
Cajsa bombaderade mobilen med bilder blev några bra!!!
 
"Litet" sött huvud! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0