Today

Efter skolan red jag o min syster ut i skogen!
Höstarna höll på att dumma sig o ville inte gå, vi hoppade av o gick med dom å då var det inga problem, men sedan när vi hoppade upp igen började dom dumma sig så fkck vi hoppa av å leda dom...
Sedan kom vi ut på travbanan å kunde trava, det var lite hårt men det gick. När vi skulle galoppera så bockade Chamott ( som han alltid gör ) jag brukar trilla av men jag satt kvar!
När vi var på väg hem såg min syster en stor ÄLG...
Nu sitter jag här hemma i soffan o har pluggat :( är arg...
I mon har vi NP i matte...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0