Vad hände i dag då?

Jo jag kom hem och åt lite sen vila jag lite. Efter det ringde Tiffany. Vi bestämde att vi skulle rida. Jag gick ut och börja mocka och fixa allt det där, ja ni veet! Sen tog jag in Mac och borstade, sadlade, tränsade mm. Det gick bra att rida men han ville INTE gå ner på tyglen. Så fort jag försökte så började han rycka och tramsa. Men både jag och han är trötta på Markarbete. Men de finns inget annat att göra... :( Ska hoppträna på lördag! Vad roligt va? Äntligen hoppa igen!! Sen på lång fredag ska jag tävla. Jag ska hoppa LD och LC. I LD:n är det bedömning A:A (typ clear round fast med omhoppning). Då sattsar jag på bra tid. I LC vill jag bara klara banan felfri! Hoppas de går! Liten video kommer senare ifrån i dag. Nu ska jag snart sova. Här kommer en bild på min Storasyrras häst


Tomba heter han och han e så goo!
//Cajsa


Kommentarer
josse

haft en bra kväll?
kram

2013-03-22 @ 22:21:32
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0