Tävling....

Hej!! Precis slickat upp den sista smeten ifrån bunken. Har bakat lite.

Igår efter skolan tränade jag dressyr. Det gick bra. Lasse var mjuk och fin. Bättre än förra gången. Efter det kom Matilda. Vi var hos våra grannar och grillade, först mat och sen marshmellows, yummy.

Idag har jag tävlat. Matilda var min hästskötare. Vill inte säga resultatet.

Efter tävlingen åkte Matilda hem och jag har slappat lite. Var trött sen igår kväll då vi inte gick och la oss förräns typ 12.

Nu har jag bakat Cup Cakes. Choklad med chokladmosse som glasyr. Har inga planer för kvällen. Eller jo, gå och lägga mig tidigt.// Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0