Allt!

Hej!
 
Hoppas ni mår bra o e förberedd på ett lite sådär långt inlägg tror jag det blir ;)
 
Jo jag pluggar o tänkte bara kolla in bloggen lite, så skulle jag kolla in komentarerna o svara eftersom ingen gör det så går jag in klickar "hämta fler komentarer" så liksom klickar jag dör säkert 10 gånger o tänker SHIT har vi inte svarat på så länge?!?! Säkert över 60komentarer!!! (Egentligen e det ju bara jag som svarar för tycker ni e så himla schyssta att komentera och det brukar inte vara jag som acepterar komentarer utan dom andra o då blir det vell några stycken ;) Så ska sitta o svara på dom jag kan svara på och FÖRLÅT att det tagit så lång tid e verkligen LEDSEN hoppas ni förstår!
 
Day:
 
Varit i skolan haft det bra skrattat mycket o varit okej förutom att vi hade prov i NO... Men det kändes väldigt bra ändå! Mycket jag kunde!!!!  En bra dag i skolan allså!!
Daisy får vila idag igen för hon behöver ta igen det vi varit unte o ridit på henne!
Men jag ska säga hemligheten liksom inte någon jätte kul o så för er kanske men jag e glad....
Det e så under denna tid som jag haft en hemlighet är det att vi har provat en sadel till Daisy o den verkade passa o  beslutet e att vi.... behåller den.. Den passar så bra så det e bra!! Det e en dressyrsadel som e väldigt skön o så! Om ni undrar något om den så bara fråga! :)
Så det var min hemlighet kasnke inte jätte spännande.. Men men..... Nu kan vi ju rida hårdare på henne när hon får skor o då kanske snart kan vi hoppa på henne får se! (Hon hoppar ju väldigt bra) 
 
//Linn
 
Ps: Om ni undrar något vad som hellst spelar ingen roll vad det e elle så! Bara fråga vi e inte farliga vi tror på er! Det e ni som gör hela bloggen! Ni som e ryttaren på hästen! Vi e hästen o ni ryttaren det går ju inte att vinna en hopptävling elle dressyrtävling utan ryttare! <3
 
Jag e inte jätte fin i hjälm o så men får vell duga.....
Hitta fågeln ;) Hihihi!!!!!
 
Hörs!!
 
 
 
 


Kommentarer
H A N N A ❤

Sv: Vart har ni veckans blogg? :)

2013-04-18 @ 19:49:40
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0