Day..

Tjena! Nu kan jag skriva.
 
Eee... vad ska jag skriva? .....hm...
 
Idag:
idag på morgonen stack vi ut o red! Gick jätte bra!! Hon gjorde bara ett litet glädje skutt! 
Men man känner att hon lär sig o det går framåt med inridningen! Det tycker jag e väldigt skönt!
Hon börjar ju få väldigt bra kondition så snart blir det längre rundor! :)
Sen så var jag iväg.... O nu tar jag det lungt o bloggar kollar bloggar..
Får se vad det sissta av dagen händer...
Som....................
Joo jag har en sak.. Jag har en liten hemlighet som jag inte säger nu.. Ni får ha utsikt efter det..;)
 
/Linn
 
ps: Imon svarar vi på frågestunden snabba på dig att fråga vad du vill så svarar vi!!!!!
 
no pic sorry orkar inte...:/


Kommentarer
Rhoda Alemayehu W Michael

fin blogg!
bloglovinbyte?

2013-04-13 @ 18:29:19
URL: http://rhodamichael.se/
HANNA ~ blondinen i homs

SV: Yes ska checka, kram! :)

2013-04-13 @ 18:34:56
URL: http://homs.blogg.se
Johanna

Hejhej! :)
Jag har en fråga till Linn: Vad är din hemlighet? ;)
Till Matilda: Hur går det med Zally? :)
Till Cajsa: Hur högt har du hoppat? :)
Till Linnea: Hur länge har du ridit? :)
Ni får svara på varandras frågor oxå, t.ex hur högt ni har hoppat och såå ;)
Kraam <3

2013-04-14 @ 10:55:39
URL: http://jaskolmat.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0