Fullt upp.....

Tjabba!!! Sitter i soffan med hög musik och slappar. Har varit en fullspeckad dag idag. 
 
Först åkte vi till stranden och red där. Måste ju passa på innan alla börjar bada. Alla hästarna utom Lasse var fega. Det var bara han som vågade gå ner i vattnet. Han tyckte det var roligt. Vi galopperade också, det var ännu roligare men jobbigt. Lasse är så snäll för Trazzel är inte särskilt snabb och istället för att Lasse skulle följa med dom andra lyssnade han på mig och väntade på Trazzel. 
 
När vi var tillbaka lastade vi in hästarna och åkte till stallet. Där fixade vi mat m.m och sen åkte vi hem. Hemma åt vi lunch ganska snabbt och sen åkte vi ner till klubben. Vi fixade lite inför en clear round på Söndag. Jag och Cajsa grillade. Luktade typ korv resten av eftermiddagen. När vi var klara åkte vi hem. Nu har jag ätit kvällsmat. Ska typ inte göra nåt mer. 
 
Imon blir det ännu en fullspeckad dag. Matilda ska dansa och hoppträna och jag ska på en sak, ni får veta imon. Ska ge er några nya bilder på Lasse senare. Han fick gå utan täcke för första gången idag, eftersom han ärklippt. Hörs//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0