Glad :) men besviken:(.....

Tjena! Tycker det e tid för ett lite längre inlägg!! Vad tycker ni?? Idag: Terräng löpning o slutade 12.30 :D Ska kanske bygga lite hinder till mimmi elle något annat vet ej.... inget planerat än så länge. Jag e lite besviken för att på terränglöpningen så gick det inte så bra vrickade foten :/ men skönt att inte behöva springa i Oskarström så tråkigt.....Sen så igår fick jag ett koppel till Mimmi trodde det inte fanns (Bara så ni vet så e det som ett kanin koppel och man kan ställa in det så det passar o hamster inte stryps) Sen fick Daisy sina första skor idag gick bra hon var jätte duktig för att va första gången!!!! Imon NP igen i engelska men aja det får vell gå...... På söndag ber jag mig av till Göteborgs Horse Show !! Jippe första gången!! Blev inte så långt ändå men aja.... //Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0