Göteborg Horse Show

 
Tja!! Har tråkigt så jag tänkte blogga lite.
 
Va ju i Göteborg och kollade på Horse Showen igår. Det var roligt. Såg en massa duktiga ryttare m.m. Träffade min kompis och Lasses förra ägare. Och självklart köpte jag ju lite saker. Var hemma kl 1 inatt så jag kunde inte blogga då ;). Här är det jag köpte
Ett spö
Hästgodis, man fick plocka ihop små påsar med olika smaker.
Ett pannband till Lasse.
Det e nån konstig sak som man kan sätta upp håret med, det blir snyggt iallafall.
Ett armband som man fick gratis.
Ett pannband till Cajsa eftersom hon inte ska till Göteborg.
 
Till sist. Autografer av Mailn B, Linn O, Peder F och Tyra S. Känner ni igen dom!? Det e ju dom från bloggkampen!! Fick deras autografer. När jag stod där och väntade på att få dom filmade någon mig, coolt. Om jag kommer med på final filmen kommer jag dela filmen här på bloggen. Så himla COOOOLT!!!! 
 
ha det bra.// Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0