Inte perfect

I början av ridingen hade Mac och jag en fight. Han ville springa och jag ville att han skulle gå i form. Tillslut gjorde jag halt och sa högt "nu gör vi om!" Så jag började med att fatta galopp. Mycket volter, galopp byten blev det. Sen saktade jag ner och då gick han jätte fint! Han gick ner på tyglen och jag var noga med att berömma. Rättså nöjd förutom att sadlen gled fram. Men det ska vi fixa! På Onsdag ska jag träna för Jill och på söndag så blir det hoppträning! Åh längatar efter att få komma igång igen!


Hihi knasponny! //Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0