Iphone

Tjena!!! Har inte bloggat på ett tag, ja ni vet varför.

I lördags var jag bara hemma och hade tråkigt. Var så trött efter Göteborg att jag orkade inte rida. Jag och pappa longerade hästarna istället. Lasse var duktig när han väl förstod vad han skulle göra. Hade tömkörnings-sele på honom med inspännings-tyglar så att han skulle jobba lite också.

I söndags var det tvärt emot. Då var det först en tävling på klubben. Jag var funktionär. När den var slut åkte vi hem och sen till stallet. Vi fixade hästarna och åkte iväg. Både jag och Matilda skulle hoppträna. Det gick bra. Hoppade ca 90 cm med Lasse. Inget mer att säga om träningen. När den var slut åkte vi hem och fixade hästarna. Sen tittade jag på film.

Idag var det skola igen. En vanlig dag. Efter skolan kom pappa hem tidigt, det var bra. Han har nämligen köpt varsin Iphone till mig och Matilda. Vi fick halva och ska betala halva själv. E supernöjd då jag har haft en ganska dålig mobil innan.

Lasse har fått vila idag. Tyvärr kommer det inte bli så mycket bilder eftersom alla mina bilder finns på den andra mobilen. Kram Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0