Markarbete / dressyr

Hejsan! idag red jag Chamott i paddocken! Han var super fin! Kom på en ridövning som jag kommer använda ofta ;)
Den funkar bra när man travar fram, i stället för att bara rida runt o runt o runt.... Funkar nog bra på hästar som e lite "latare" ( som Chatte )
Hehe
Ja, jobbade också så på galoppen, inte snabbhet. Utan så han bygger muskler för att kunna hoppa LB / LA.
Är super nöjd med min ridning idag :D Kommer ha tränings-värk imon :P
HAHA


Imon kommer em STOR FET bildbomb från mig!! ;)
Kram Matilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0